Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт
24 березня відбувся міський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт серед здобувачів освіти Гніванської громади, який об’єднав 12 юних талановитих дослідників з 4 закладів освіти: ліцею №1, ліцею №2, Могилівської філії ліцею №2 та Грижинецької філії ліцею №1.
На захист були представлені роботи на різну тематику: з української мови та літератури, історії України, біології, ботаніки, археології, історичного краєзнавства, географії і ландшафтознавства, фольклористики, екології. Усі роботи були оформлені відповідно до вимог. До захисту учасники готували виступи та презентації. Під час захисту найактивніші учасники задавали один-одному запитання, що свідчить про їх ерудованість, інтерес та зацікавленість до тематики виступів. Також слід відзначити здобувачів освіти та вчителів ліцею №2 Гніванської міської ради, які представили найбільшу кількість робіт та були активними учасниками заходу.
Переможцями конкурсу стали:
- Гончар В., учень ліцею №1 Гніванської міської ради. Тема: «Хліб – корисно чи шкідливо»;
- Грабар У., Бушинська А., учениці ліцею №2 Гніванської міської ради. Тема: «Вирощування рослин-хижаків у домашніх умовах (на прикладі венериної мухоловки (лат. Dionaea muscipula) та росички капської червоної (лат.Drosera capensis rubra)»;
- Галкіна С., учениця ліцею №2 Гніванської міської ради. Тема: «Регіональна географічна ойконімія (на прикладі ойконімів Гніванської ОТГ.
- Коваль Я., учениця ліцею №2 Гніванської міської ради. Тема: «Історія української гривні»;
- Крилова К., учениця ліцею №2 Гніванської міської ради. Тема: «Чорнобиль: експеримент ціною в життя»;
- Пасічник М., учень Грижинецької філії ліцею №1 Гніванської міської ради. Тема: «Дослідження забруднення атмосферного повітря на території с. Грижинці методом ліхеноіндикації»;
- Копиця Н., учениця Могилівської філії ліцею №2 Гніванської міської ради. Тема: «Повчальний та символічний характер весільних пісень у рідному селі».
Вітаємо і дякуємо учасникам! Зичимо всім юним науковцям крокувати в ногу з часом, навчатись та реалізовувати свої креативні проєкти, а також подальшої самореалізації, можливостей для відкриття нових граней своїх талантів!