A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Гніванської міської ради

Тиждень безпеки життєдіяльності

Дата: 30.10.2023 15:41
Кількість переглядів: 21

«Дітям, як і дорослим, хочеться бути здоровими і   сильними.

Тільки діти не знають, що для цього потрібно робити.

Поясни їм і вони будуть берегтися»

                            Януш Корчак

Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних ситуаціях робить дитину уразливою в усіх відношеннях. Тому про те, як діяти у тій або іншій проблемній ситуації, дитині повинні пояснити батьки і вихователі.

Саме з цією метою і був проведений Тиждень безпеки життєдіяльності дитини у нашому дошкільному закладі з 23 по 27 жовтня 2023року. Вихователі  проводили різні форми роботи  з дошкільнятами, що сприяли виникненню інтересу у них до даної проблеми і спонукали до поглиблення знань та набуття практичних навичок – захисту під час надзвичайних ситуацій.

Під час «Тижня безпеки» в усіх  3 дошкільних групах закладу   проводилися різні заходи та види роботи з дітьми по формуванню у дітей бажання піклуватися про власну безпеку, дотримуватися правил безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та обставинах. Тиждень БЖД проводився за тематичними днями:

 понеділок - «День здоров'я»(вихователь Фабіянська Юлія), вівторок - «Правила дорожнього руху»(вихователь Закревська Ольга), середа - «Вогонь друг – вогонь ворог»(асистент вихователя Католік Дарина), четвер - «Дитина в довкіллі»(вихователь Яцюк Наталія), п’ятниця - «Малечі про небезпечні речі»(вихователь Католік Альона).

 

Цікавими та результативними були розваги на теми: «Свої- чужі», «Небезпека в природі», «Часом гра не приводить до добра», «Сам вдома», «Абетка здоров’я». Під час занять використовувався цікавий ілюстративний матеріал, музично-дидактичні та рухливі ігри, відеоматеріал («Небезпечні комахи», «Свій-чужий», «Коли ти сам вдома», «Про шкідливі та корисні звички», «Правила безпеки під час війни»), дидактичні ігри («Квітка здоров’я», читання художньої літератури, самостійна художня діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

 

Ефективним видом роботи було створення та розігрування ігрових ситуацій: «Ти загубився», «Неочікуваний дзвінок в квартиру, коли ти сам», «Незнайомець пропонує цукерку», «Ти побачив на майданчику цікавий предмет (мінна безпека)”.


« повернутися

Вхід для адміністратора